Saturday, January 7, 2012

Majlis Pertunangan Bibi Liyana & Fahmi

Tarikh : 12/03/2011
Venue : Pantai Dalam,Kuala Lumpur
Pax: 170 pax

Menu:
Mandy Lamb
Mandy Rice
Arab bread
salatto
Tagen chicken with chickpeas
hummus
Falafel
Semolina Cakes

Majlis yang indah untuk dikenang buat pasangan bertuah sempena Pameran Pengantin yang kami sertai.Keluarga yang sangat sporting .Sangat mencabar juga kerana keluarga ini meminta kami menyediakan Nasi Arab..dah memang Bibiliyana mempunyai kacukan Arab dari sebelah keluarga ayahnya.Fuhh bukan calang2 beb sebab keluarganya semua pakar dalam masakan Arab.Tapi kami amat bersyukur kerana semua ahli keluarga Bibi terutama ayahnya memuji masakan yang kami hidangkan.Syukur.

TESTIMONIAL dari FACEBOOK
Imilna Liyana Shah: majlis saya .. :"> wahhh..terharu .. hehehee... TERIMA KASIH banyak2x team cerukkampung :"> ♥hAnx a lot to kak lin gn abg jie aLso team cerukkampung coz sponsor the foOd 4 my engagemet day . :") 3 Disember 2011 . Alhamdullilah , rezeki B comin to your booth 4 the last day .. B terpilih . terima kasih sekali lagi kak Lin . mmg xdpt lupe moment of that day. :) hehehee..

21 December 2011 at 21:48 · ·  


Muhammad Fahmi sama2,,kak....sedap kak masak ea..8/10 saya kasi
24 December 2011 at 00:31 · · 1

TESTIMONIAL DARI TELEFON
"assalammualaikum kaklin dan abg g. Bibi dan  keluarga ucapkan terima kasib bebyk sebab menjadikan majlis bibi begitu indah.Ayah dan keluarga semuanya puas hati.Pihak tunang pun semuanya Puji masakan dari ceruk kampong.Dekorasi yang cantik dan food marvelousss. jutaan terima kasih sekali lagi.Pasti recomend pada kawan ".-BIBILIYANA-





  • Apa-apa pun kami memang Enjoy bila buat sesuatu tugasan yang diberi.Kami masak dengan penuh kasih sayang..supaya orang yang menjamah dan mencuba masakan akan berpuas hati dengan servis dan mutu masakan kami. 

    BibiLiyana Simanis yang menambat hati Fahmi

No comments:

Post a Comment